Sunday, February 15, 2009

Nasaruddin Dinantikan Oleh Pengundi Di Bota 11 Februari 2009

Sejak peristiwa “hijrah” Nasaruddin, ADUN Bota kepada PKR, Nasa sentiasa dikunjungi oleh kawan dan lawan. Pengundi-pengundi beliau merasakan tindakan beliau adalah wajar kerana beliau dianiayai oleh kawan UMNO beliau sendiri.

Seluruh dunia memberikan tumpuan kepada Bota, kerana beliau berjaya menggegarkan UMNO Malaysia. Setelah 10 hari, beliau kembali menggegarkan pengundi Dun Bota kerana sumpah beliau yang diucapkan kepada lebih 15,000 penonton di stadium mini, Bota Kanan telah dilanggarinya. Pesan ibu beliau agar jangan menipu dan mengkhianati rakyat juga dilanggarinya.

Kini, pengundi-pengundi Dun Bota menantikan kepulangan beliau, kalau-kalau ada buahtangan yang mahu dibawa hasil daripada pembohongan beliau. Jawatan MB yang dijanjikan hanyalah tipudaya Najib sahaja. Penyokong-penyokong beliau menyangkan sekurang-kurangnya jawatan exco akan diberikan juga kerana jasa beliau menyelamatkan UMNO dan Najib alTontoya. Yamg dapat hanyalah buluh kasap. Kerana itulah pengundi-pengundi di DUN Bota menantikan kunjungan hormat beliau ke Bota untuk diberikan pingat PPBZI (Penipu Besar Zaman Ini).

- anak Sengat
OLEH :TBO

No comments:

Post a Comment